melodia asta am descoperit-o ieri... prin intermediul unui vecin care o asculta pe repeat. am ascultat versurile, am cautat pe google si iata!
I wish I could be close to you And feel your every move Never meant to feel this way Maybe you would come around one day
I wish I could be close to you To feel your every touch Cause the sky won't heal the way I feel Heaven knows I've wanted it so much (Wanted it so much)
I wanna feel your every touch, i wanna be so close to you, I want you to feel this way, feel this way, feel the way i do.
10.Dec.2009, 00:22 :)) asta a fost melodie prevestitoare :))))))))))
Materialele scrise de mine care apar pe acest blog imi apartin şi nu se pot reproduce fără acordul meu. Toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu